معرفی ۵ مدل تلفن همراه برتر «HTC» در بازار + عکس
 
ღ تک ستاره قطب جنوب ღ
فیلتر شکن ، کلیپ ، موزیک ، اس ام اس ، دانلود رایگان

 سه سال پیش تعداد کمی وجود داشتند که در خصوص برند HTC چیزی شنیده بودند اما این شرکت تایوانی اکنون از اعتبار و شهرت فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است تا آنجا که گوگل پیش از این و مطابق معمول با پیش‌بینی شرایط این شرکت در آینده، تولید اولین تلفن همراه با برند گوگل یعنی نکسوس‌وان را بهHTC  سپرد. 

اکنون قصد داریم ۵ مدل تلفن همراه برتر این شرکت در بازار را به شما معرفی کنیم.
HTC Desire HD



با برخورداری از پردازنده ۱ گیگاهرتز فوق سریع خود به وبگردی، ارسال ایمیل و یا بازی به صورت یکنواخت معنا داده، آن هم در حالی که به یک نمایشگر ۴٫۳ اینچ و طراحی فوق‌العاده بدنه مجهز است.
این مدل اول صد در صد مورد تایید اوس پیمان است در دنیا بهتر از این گوشی نیومده بخصوص صفحه نمایشش این قدر بزرگ هست که بی خیال کار با کامپیوتر بشید و دائم با همین اینترنت باشید . سرعتش در اینترنت از همه گوشی های دیگه که دیدم بالاتر است . برید بخریدش بگید اوس پیمان گفت ..

HTC Wildfire



بهترین گوشی در سطح خود به حساب می‌آید که حتی آن را شایسته‌ترین میزبان سیستم عامل آندروئید گوگل توصیف می‌کنند. در این گوشی شما تمام دوستان شبکه‌های اجتماعی خود را می‌توانید در یکجا جمع کنید و در حالی که این تلفن همراه فناوری فلش را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند بتوانید تمام اینترنت را زیر پا بگذارید.

HTC HD7



با این گوشی شما به نهایت یک تلفن همراه با سیستم عامل «ویندوز موبایل ۷» خواهید رسید. این گوشی از نمایشگر ۴٫۳ اینچ، ضبط تصاویر ویدیوئی با بالاترین کیفیت HD و ابزار پیش‌بینی هوای فوق‌العاده که تمام آنها لبخند را به لبان شما خواهند آورد، برخوردار است.

HTC Nexus One



این همان گوشی است که گوگل در نهایت اعتماد خود، ساخت آن را به HTC سپرد و تنها می‌توان گفت که احتمالا تنها همان HTC Desire  شایستگی جانشینی این گوشی را آن هم البته با تردید دارد و هنوز هم بسیاری خرید این گوشی را توصیه می‌کنند. شما با داشتن این گوشی از صفحه نمایش خوش نما، پردازنده پرسرعت و یک گوگل مپ فابریک برخوردار خواهید بود.

HTC Legend



این گوشی در بیشتر نقاط بدنه خود از آلومینیوم بهره برده است که آن را شبیه به طراحی‌های مک شرکت اپل کرده است. اما ویدجت‌های فوق‌العاده این گوشی، صفحه پس زمینه قابل تنظیم، یکپارچگی شبکه‌های اجتماعی در آن، این گوشی را در بین گوشی‌های برتر جای داده است.
توضیح اینکه در ترتیب معرفی گوشی‌های هیچ گونه برتری رعایت نشده و این گوشی‌ها همان‌طور که از عنوان ان پیداست ۵ گوشی برتر این شرکت است و برای ترجیح برتری میان انها باید یک به یک انها را با یکدیگر مقایسه کرد.
همچنین در این مطلب سعی شد تا برترین گوشی های برند شرکت HTC  به اختصار توضیح داده شود تا از حوصله شما کاربران محترم بربیاید و مطمئنا برای توضیحات بیشتر می‌توانید جستجوی بیشتری در اینترنت داشته باشید. اما مطمئنا تا به امروز این ۵ مدل تلفن همراه را از دید کارشناسان بازار می‌توان برترین مدل‌های تلفن همراه شرکتHTC  دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

درباره وبلاگ


دوستان خوبم سلام بلاخره بعد از 5سال فعالیت از بلاگفا به لوکس بلاگ اومدیم و اینجاهم همون تذکر سایت قدیم رو تکرار میکنم : این سایت همه مطالبش رو از خودش در نمیاره یعنی خودش تولید کننده نیست و با جمع آوری مطالب از دیگر سایت ها و ترجمه ی مطالب خارجی دوست داره تا شما یه وبسایت کامل داشته باشید. ما که راستش رو گفتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 تـک ستاره قـطب جـنوب

 و آدرس alryn.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 528
بازدید کل : 23832
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



★خوش آمدید★  
اطلاعات نشان ميدهد که شما هنوز وارد سایت نشدید  برای دسترسی به کلیه امکانات و مطالب سایت باید وارد شوید
برای این کار در بخش ورود اعضا  نام کاربری و کلمه عبور خود را نوشته و دگمه ورود را بزنید
 اگر هنوز عضو نشدید براي عضويت سريع  اينجا  کليک کنيد
 
مدت زمان تکمیل فرم و عضویت شما کمتر از 30 ثانیه خواهد بود
با ثبت آدرس ایمیل خود در خبر نامه آخرین تغیرات + جدید ترین مطالب سایت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد