اس ام اس = SMS
 
ღ تک ستاره قطب جنوب ღ
فیلتر شکن ، کلیپ ، موزیک ، اس ام اس ، دانلود رایگان

 مردم به خدا از غم هجران و جدایی ، ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیوسته دلم پر به هوای تو زند ، جان در تن من نفس برای تو زند ، گر بر سر خاک من گیاهی روید ، از هر برگی بوی وفای تو زند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بیقرارم،من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به جنونم می کشانی وقتی که در تکرار کوتاه یک دیدار، به رفتن می اندیشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتن یعنی وداع با چشمان مهربان و آرام تو و غرق شدن در گردابی از اندوه غم، رفتن برای من همیشه تلخ و دردناک است و من نمیدانم تو چرا انقدر دیر آمدی و زود میروی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوام عشق اگر خواهی مکن با وصل آمـیــــ.ــزش
که آب زندگی هم می کند خاموش آتش را!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حالا که رفته ای

این روزها دلتنگم

دلتنگم که رفته اند

آن روزها* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه آفتاب میسوزونه ، بیخیال ، آخه تو سایه بونی

اگه آدما وفا ندارن ، بیخیال ، آخه تو مهربونی

اگه من برات میمیرم ، بیخیال ، آخه تو لایق تر از اونی که میدونی . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کنار چشمه ای بودیم در خواب / تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا  / تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل نیست چنین سرکش و رعنا که توئی / مه نیست بدین گونه فریبا که توئی

غم بر سر غم ریخته آنجا که منم / دل بر سر دل ریخته آنجا که توئی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حال ما بی آن مه زیبا مپرس / آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست / که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر / نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست . . .* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم / هر که یاد روی تو کردم جوان شدم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن  / لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان /  بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است / ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است / لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود ، گاهی تمام من به تو تبدیل می شود . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی / جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم ، امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز ، دیر کن اما بیا . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه

گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو مرا فریاد کن ای هم نفس  / این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است  / آسمانم پر شده از یاد تو  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست  / آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است /  از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل بودم در ایام جوانی ، جوان بودم نکردم زندگانی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی /  گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی .

نبودن هیچ کس سخت نیست

فراموش کردن یک بودن سخت است

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من هنوز توان دارم

من هنوز امید دارم

من هنوز آرزویت را دارم

من هنوز...تو را ندارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منصفانه جدا می شویم ...

 تو برای خودت زندگی میکنی ...

 من برای خودم می میرم ...!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دور شدن را

 از کدام  قطار بی برگشت  یاد گرفتی

 وقتی همیشه

 روی سکوی خانه بازی می کردیم 

 و تا خط ریل ها یک دنیا فاصله بود ...؟!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یک شب هوای گریه ...

 

یک شب هوای فریاد ...

 

امشب دلم هوای تو کرده است ... !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نبوده

         نیست

                         نخواهد بود

از تو عزیزتر

کسی برای من...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نیا لطفا

می دانم

می آیی لبخند نمی زنی

می میرم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت ...

لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم ،

ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم ...

شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روی دست شب مانده ام

 منی که

 تو روی دستم مانده ای ...!

 شانه های شب می شکند آخر ...!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من وقت و بی وقت ، دم وقت ، اول وقت ،

وسط وقت ، آخر وقت و خلاصه همه وقت به یادتم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خاکستر می شوم

 تو اما

 تنها سیگاری را می بینی

 که تمام می شود ...!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سرخی چشم کبوتر هیچ دانی چیست !؟

نامه ام میبرد و بر درد دلم خون میگریست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی خیال میکنم از من بریده ای / بهتر ز من برای دلت برگزیده ای

از من عبور می کنی و دم نمیزنی / تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی

تپش حس من این است که باید باشی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانی بهترین عطری است  که در گل جاری است

و تو خوش بو ترین شاخه گل دنیایی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با ممن بمون ، باهات میمونم تا ابد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدا نگهدار میگویم

شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خران بنشست و گل با بادها رفت ، چه آسان می شود از یادها رفت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به لب های تو می سازم کلامی ، سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر ، ولی افسوس که از من جدایی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توی قلبم نوشتم ورود ممنوع !

حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد

تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

واست شب اس ام اس زدم که بگم دنیام تاریکه مثل شب/تنهام مثل ماه/کوچیکم مثل ستاره/اما دوست دارم به اندازه آسمون که اندازه نداره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


دوستان خوبم سلام بلاخره بعد از 5سال فعالیت از بلاگفا به لوکس بلاگ اومدیم و اینجاهم همون تذکر سایت قدیم رو تکرار میکنم : این سایت همه مطالبش رو از خودش در نمیاره یعنی خودش تولید کننده نیست و با جمع آوری مطالب از دیگر سایت ها و ترجمه ی مطالب خارجی دوست داره تا شما یه وبسایت کامل داشته باشید. ما که راستش رو گفتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 تـک ستاره قـطب جـنوب

 و آدرس alryn.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 570
بازدید کل : 23874
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



★خوش آمدید★  
اطلاعات نشان ميدهد که شما هنوز وارد سایت نشدید  برای دسترسی به کلیه امکانات و مطالب سایت باید وارد شوید
برای این کار در بخش ورود اعضا  نام کاربری و کلمه عبور خود را نوشته و دگمه ورود را بزنید
 اگر هنوز عضو نشدید براي عضويت سريع  اينجا  کليک کنيد
 
مدت زمان تکمیل فرم و عضویت شما کمتر از 30 ثانیه خواهد بود
با ثبت آدرس ایمیل خود در خبر نامه آخرین تغیرات + جدید ترین مطالب سایت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد