ღ تک ستاره قطب جنوب ღ
فیلتر شکن ، کلیپ ، موزیک ، اس ام اس ، دانلود رایگان

 یست کامل و ترجمه شده ی خطا های مودم، دوستانی که با وصل شدن به اینترنت مشکل پیدا می کنند و با خطا های ناشناخته مواجه می شوند می توانند از این لیست استفاده کنند. 



ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 با وجودی که اپراتور وایمکس‌ ايرانسل و مبین نت موفق شده‌اند‌ اين سرویس را در شهر‌های مختلف کشور راه‌اندازي کنند وجود برخی نارسایی‌ها و ناهماهنگی‌ها از سوی ‌اين اپراتورها و مسوولان نظارتی سبب شده تا مشتریان و کاربران از ‌اين فناوری آن‌چنان که باید راضی نباشند و تفاوتی بین DAIL UP با ADSL و ADSL با وایمکس احساس نکنند. در واقع کاربران تنها با پرداخت هزینه بالا، ‌اينترنت بی‌سیمي‌را تجربه کنند که فرقی با‌اينترنت با سیم ندارد.






ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 دانشمندان انگلیسی با کمک رایانه موفق شدند کسل کننده ترین روز قرن بیستم را که در آن هیچ اتفاق خاصی در دنیا رخ نداد شناسایی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیمی متشکل از محققان دانشگاه کمبریج با استفاده از رایانه و یک موتور جستجو بیش از 300 میلیون اطلاعات تاریخی مربوط به قرن بیستم را مورد کاوش قرار دادند و دریافتند که روز 11 آوریل 1954 کسل کننده ترین روز قرن بیستم بوده است.

برپایه این تست انگلیسی، تنها رویدادهای آن روز شامل سرقت یک جام 50 پوندی از آپارتمانی در لندن، ملاقات ملکه الیزابت از سریلانکا، شکست انتخاباتی کاتولیکها در انتخابات بلژیک و تصمیم آمریکا برای کمک به نیروهای فرانسوی در هندوچین بوده است.

براساس گزارش تلگراف، "ویلیام تانستال- پیدو" بنیانگذار این موتور جستجوی جدید اظهار داشت: "در این روز، هیچ فرد مهمی نمرد و هیچ رخداد قابل توجهی اتفاق نیفتاد. هرچند در این روز چند فرد مهم متولد شدند. این بسیار مسخره است که بعد از این محاسبات گسترده متوجه شویم که تنها رویداد جالب این روز چنین چیزی باشد. بنابراین 11 آوریل 1954 کسل کننده ترین روز قرن گذشته بوده است."

موتور جستجویی که محققان کمبریجی ایجاد کردند True Knowledge نام دارد. این جستجوگر قادر است میلیونها اطلاعات مربوط به افراد، مکانها، رویدادها و شرکتها را در خود ذخیره کند.



           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 



ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

  سه سال پیش تعداد کمی وجود داشتند که در خصوص برند HTC چیزی شنیده بودند اما این شرکت تایوانی اکنون از اعتبار و شهرت فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است تا آنجا که گوگل پیش از این و مطابق معمول با پیش‌بینی شرایط این شرکت در آینده، تولید اولین تلفن همراه با برند گوگل یعنی نکسوس‌وان را بهHTC  سپرد. 



ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

  گزارش تصویری از افتتاحیه فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور بازیگران سینما و تلویزیون همچون:پرستو گلستانی,مهران غفوریان,یوسف تیموری و یوسف صیادی.



ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

chaina_ark_hotel_narenji_ir.jpg

فکر می کنید برای ساخت یک هتل ۱۵ طبقه با عایق حرارتی و صوتی که می تواند تا ۹ ریشتر زلزله را تحمل کند، چقدر زمان لازم است؟ در شانگهای که تنها طی مدت شش روز این هتل ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است! البته لازم به ذکر است که زیرسازی این بنا از قبل آماده بوده است. اما باز هم کار خارق العاده ای صورت گرفته است.



ادامه مطلب ...


           
5 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
این روزها بسیاری از کاربران در تب و تاب تهیه و نصب ویندوز 7 هستند. تعریف‏ها و نقدهای مختلفی که از ویندوز 7 شده باعث شده است که بسیاری از کاربران که تجربه خوبی از ویندوز ویستا نداشته‏اند به این ویندوز جدید تمایل پیدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربرانی که پس از استفاده از این ویندوز از آن اعلام رضایت کردند بالا بوده و این موضوع نوید روزهای خوشی را برای مایکروسافت به ارمغان آورده است. اما در این میان عده‏ای از کاربران هستند که عقیده خاصی را دنبال می‏کنند. آن‏ها معتقدند که ویندوز 7، همان ویندوز ویستا است که توسط مایکروسافت کمی کاربر پسند‏تر شده است. در نتیجه همچنان ویندوز XP را ترجیح می‏دهند. اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. تفاوت‏های بین ویندوز 7 و ویستا قطعاً چیزی فراتر از یک تغییرات کوچک است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‏ها خبری نبود. قابلیت‏هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‏شود.



ادامه مطلب ...


           
4 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 روز گذشته اولین نگارش بتا از یازدهمین نسخه نرم افزار پیام رسان یاهو (Yahoo Messenger) ارائه شد. یاهو مسنجر در بین کاربران اینترنت خصوصا کاربران اینترنتی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و یاهو میکوشد با ارائه امکانات جدید بر کاربران این پیام رسان بیفزاید. 

 

ادامه مطلب و دانلود این نرم افزار



ادامه مطلب ...


           
2 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★


 

امروزه اینترنت در کنار تمامی کاربردهایش ابزاری آموزشی نیز به شمار می رود که بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از آن به عنوان مرجع اطلاعاتی و آموزشی برای انجام تکالیف و پروژه های خود بهره می برند.


ادامه مطلب ...


           
1 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

تست اعتیاد به اینترنت (IAT) یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است که توسط دکتر کیمبرلی یانگ (Kimberly Young) ابداع شده است.

در تست IAT هر چه نمره شما بیشتر باشد؛ اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از یک تا پنج هستند.

در پایان؛ باید مجموع نمراتی را که به 20 پرسش زیر می‌دهید جمع بزنید.



ادامه مطلب ...


           

افراد زیادی از خیلی از تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است بی اطلاع هستند. باور کنید از این وضع هم من بهتر از همه خبر دارم

گاهی که پست های ساده تر می نویسم با خودم فکر می کنم شاید این مطلب زیاد هم به درد کسی نخورد و با خودم می گویم باید مطالب را سنگین تر و تخصصی تر کنم. اما با نگاه عمیق تری که کردم متوجه شدم نه این خبر ها هم نیست…بهتره کمی هم از پنجره به بیرون نگاه کنیم و در را باز کنیم و چند تا رفیق جدید به جمع خودمان اضافه کنیم.

در ادامه همین مطلب به توضیح برخی از ابتدایی ترین نکاتی می پردازم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنم این مطلب را با دقت بخوانید.



ادامه مطلب ...


           
1 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

فاطیما کلثوم زهر به عنوان زیباترین زن عربستان سعودی شناخته می‌شود.

او با شیخ آل محمد ازدواج کرده است.

 

---------------

جهت مشاهده عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           

تاشا، دختر ۱۹ ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است . تاشا، دانشجوی رشته فناوری موسیقی معتقد است حیوان خانگی نامزدش، «دنی گریوز» است، هرگز بدون قلاده و نامزدش از منزل خارج نمی‌شود، همواره به سبک بربرها لباس می‌پوشد و هیچگاه آشپزی یا نظافت منزلشان را نیز انجام نمی‌دهد. براساس معاینات روان‌شناسان، تاشا از هیچگونه بیماری روانی رنج نمی‌برد و در کمال صحت روحی و روانی به این انتخاب رسیده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که هم‌وطنانش به تنفر وی از خوی انسانی احترام بگذارند و او را در جمع خود بپذیرند.

پاتوق دخترای زنجان

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
30 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

دانلود کلیپ موبایل ایرانی بسیار جالب از بازیکنان بازی کانتر استریک Counter که بر سر سفره عید نوروز نشسته اند و در آخر به یک دیگر دست می دهند . این کلیپ بسیار دیدنی است و توصیه می کنم هرگز از دست ندید چون خیلی جالب و ظریف ساخته شده است .

کانتر استریک Counter



ادامه مطلب ...


           
30 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

شما باید بتوانید در این تصویر صورت یک مرد را بیابید. 

 

یک تست هوش جالب این مطلب را نیز از دست ندهید

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
28 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 به ادامه مطلب توجه کنید و هوشتون رو یه محکی بزنید

شاید هنوز از هوش واقعی خودتون خبر ندارید



ادامه مطلب ...


           
28 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 تو ادامه مطلب عکس این خانم رو ببینید و بگید چی بیشتر جلب توجه میکنه



ادامه مطلب ...


           
28 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

سلام

تاحالا زیباترین مرغابی دنیا رو دیدی؟

ببین چه زیباست

 

حالا اگه دوست داری بقیه عکس هارو ببینی

برو به ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           

یک عکاس آمریکایی موقعی که در حال عکس گرفتن از غروب آفتاب در گراند کانیون آریزونا بود به صحنه جالبی از یک عکاس دیگر برخورد  !

این پست هیجان انگیز را از دست ندهید



ادامه مطلب ...


           
26 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
درباره وبلاگ


دوستان خوبم سلام بلاخره بعد از 5سال فعالیت از بلاگفا به لوکس بلاگ اومدیم و اینجاهم همون تذکر سایت قدیم رو تکرار میکنم : این سایت همه مطالبش رو از خودش در نمیاره یعنی خودش تولید کننده نیست و با جمع آوری مطالب از دیگر سایت ها و ترجمه ی مطالب خارجی دوست داره تا شما یه وبسایت کامل داشته باشید. ما که راستش رو گفتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 تـک ستاره قـطب جـنوب

 و آدرس alryn.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 420
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 23721
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


★خوش آمدید★  
اطلاعات نشان ميدهد که شما هنوز وارد سایت نشدید  برای دسترسی به کلیه امکانات و مطالب سایت باید وارد شوید
برای این کار در بخش ورود اعضا  نام کاربری و کلمه عبور خود را نوشته و دگمه ورود را بزنید
 اگر هنوز عضو نشدید براي عضويت سريع  اينجا  کليک کنيد
 
مدت زمان تکمیل فرم و عضویت شما کمتر از 30 ثانیه خواهد بود
با ثبت آدرس ایمیل خود در خبر نامه آخرین تغیرات + جدید ترین مطالب سایت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد